Outsourcing IT

"Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż nasi konkurenci to nie ma sensu, żebyśmy to robili. Powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my."
Henry Ford, 1923 r.



Outsourcing IT to nowoczesna strategia zarządzania firmą przy wykorzystaniu usług zewnętrznych firm informatycznych. To efektywne narzędzia zarządzania przedsiębiorstwem, bez konieczności ponoszenia zbędnych kosztów.


Korzyści z outsourcingu IT:

obniżenie kosztów obsługi – zmniejszenie lub zlikwidowanie działu zajmującego się systemami informatycznymi

zmniejszenie lub podział ryzyka

wyższa jakość usług wynikająca ze specjalizacji

zwiększenie koncentracji firmy na podstawowej działalności



Nasza oferta zapewnia efektywność funkcjonowania przedsiębiorstwa bez konieczności angażowania etatowego informatyka i korzystania z usług przypadkowej osoby.


Nasze atuty to:

wieloletnie doświadczenie w branży IT

skuteczność działania dzięki doświadczonym specjalistom

szybki czas reakcji

redukcja kosztów związana z utrzymywaniem pracowników działu IT

eliminacja ryzyka przestojów i utraty danych

24h Help Desk

budowa systemów bezpieczeństwa i transmisji danych



Usługa opieki informatycznej PolSoft zapewnia stały dozór specjalistów IT nad zasobami informatycznymi klienta. Zgodnie z wymaganiami, zapewniamy obsługę infrastruktury teleinformatycznej firmy. W zależności od wielkości firmy przygotowaliśmy klika wariantów obsługi.


Proponowane formy współpracy:

1
Pomoc doraźna:

Rozliczanie w oparciu o ilość przepracowanych godzin u klienta
2
Pakiet godzin roboczych:

Na wybrana ilość godzin w zależności od zawartej umowy, ważny od 1 do 12 miesięcy. W pakiecie gwarantowany czas reakcji, stała stawka robocza w trakcie trwanie umowy, niższe koszty wizyty.
3
Stała umowa serwisowa z limitem godzin:

Liczba godzin serwisowych ustalona w umowie w skali miesiąca, pełna opieka serwisowa, gwarantowany czas reakcji, stały telefoniczny kontakt, planowanie polityki IT w firmie (modernizacja i rozwój sieci).
4
Stała umowa serwisowa bez limitu godzin:

Brak ograniczeń czasowych przy stałej miesięcznej stawce umowy, pełna opieka serwisowa, gwarantowany czas reakcji, stały telefoniczny kontakt, planowanie polityki IT w firmie (modernizacja i rozwój infrastruktury).

W wybranych wariantach opieka informatyczna obejmuje:

instalację i odzyskiwanie systemu operacyjnego

doradztwo w doborze licencji oprogramowania

diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń aplikacji

konfiguracje sieci, dostępu do Internetu i poczty e-mail

doradztwo w zakresie integracji systemów teleinformatycznych

diagnozę awarii sieci (zalecane działania, kosztorys wymiany sprzętu)

doradztwo i budowę systemów bezpieczeństwa transmisji danych

modernizacje i naprawę sprzętu komputerowego

dobór i dostawę sprzętu komputerowego

okresowe konserwacje sprzętu PC

stała dostawa materiałów eksploatacyjnych

bezpłatny dojazd specjalistów do firmy na terenie Warszawy


Warunki umowy negocjowane są indywidualnie i uwzględniają potrzeby klienta.

Wszelkie zapytania odnośnie współpracy lub umów serwisowych prosimy kierować na adres e-mail: polsoft@polsoft.com.pl


NASZE CERTYFIKATY
NASI GŁÓWNI PARTNERZY